Let’s travel together.
you can look here xxxbest.net playful student. chica mexicana se deja seducir. https://moonlightsex.pro arab old man fuck anything to help the poor. cuckold love jerking off.www.letmefap.net some product testing company ought to hire katy ca.

Legend! 21 Tahunn Pertahankan Resepi,RAHSIA Makanan Ini Buatkan Pelanggan ‘REPEAT’ beli setiap minggu!!

0 347

Ayam golek legend, walau dah 21 tahun, resepi dan rasa tetap tak berubah langsung, rasa sama dan isi ayam tetap lembut dan masak sekata sampai isi dalam.

Lepas tengok video ayam golek ni, terus rasa tempting dan mengidam. Fuh… kalau dekat-dekat dah memang admin pergi cari dah ayam golek ni.

Pakcik Mahmud mula berniaga ayam golek ni sejak tahun 1999 sampai sekarang dan masih berniaga di tempat yang sama.

Yang mana datang ke gerai ayam golek pakcik ni sure yang memang dah jadi pelanggan tetap dan memang setia sebab rasa ayam golek ni memang tak dapat lupa. Sekali makan, sure nak repeat lagi.

Tengok dari cara dia nyalakan api pakai arang pun dah nampak legend sangat. Kalau bagi kat admin, habis hitam muka pun belum tentu bernyala..huhu

Rasa ayam golek atau juga dikenali ayam pusing ni, lagi sedap dan menggiurkan dab juisy bila dibakar dengan arang asli macam ni. Bau manja-manja asap tu, penyedap rasa. Jauh beza dengan ayam golek yang dibakar dengan pemanas elektrik.

Baca juga tempat makan menarik dan sedap di Bangi

Batang yang dugunakan untuk bakar ayam tu di basuh dan lap terlebih dahulu untuk pastikan kebersihan terjaga. Perkara macam ni yang buat pelanggan lagi suka dan terus setia.

Menurut mereka, ayam akan diperap selama 3 jam sebelum dibakar. Untuk bagi bahan perapan meresap masuk ke dalam isi ayam. Baru terasa rempah ratusnya bila makan walau ke bahagian isi yang paling tebal.

Pakai mask pun still bau sedap bahan perapan tu…kalau dah masak, sure lagi menusuk ke hidung

Nasihat Pakcik Mahmud, berniaga, jangan harap untung sahaja. Kalau niat awal dah target untung, perniagaan susah nak kekal lama.

Utamakan kualiti. Jika harga mahal, orang tetap cari dan beli jika makanan tu sedap, berkualiti dan terjaga kebersihannya. Makan pun puas hati walau harga sedikit mahal dari tempat lain. Tak rasa rugi keluar duit.

Seronok tengok bila ayam tu dah mula berpusing dan bergolek-golek atas bara api . Dalam 1 jam dah masak dah.

Fuh, admin yang tengok video ni pun rasa terliur sagat dah, apatah lagi yang rekod video tu kan.

Bila dah masak, ayam dipotong, siap nampka juisy dan menggiurkan sangat. Apa lagi bila makan dengan sos manis-manis sedap, stail siam buatan sendiri menambah lagi selera dan menyedapkan rasa.

Lokasi : Hadapan Dewan Badminton Al-An, Persiaran Tebing Tinggi 3,Kampug Temiang
31650 Ipoh Perak

Waktu Niaga : Setiap Hari Jumaat,Sabtu dan Ahad
10 pagi sampai habis

Untuk Tempahan : 012 5993844 (Pakcik Mahmud)

Leave A Reply

Your email address will not be published.

go to these guys https://chicasenred.me
www.sextophd.net