Let’s travel together.
you can look here xxxbest.net playful student. chica mexicana se deja seducir. https://moonlightsex.pro arab old man fuck anything to help the poor. cuckold love jerking off.www.letmefap.net some product testing company ought to hire katy ca.

Pantai Floria Putrajaya – Tempat Lepak Di Hujung Minggu

0 2,766

Pantai Floria Putrajaya menjadi satu lagi tarikan terbaru hujung minggu di Putrajaya.

Pantai Floria ini baru sahaja dibuka untuk kunjungan orang ramai pada 1 Februari 2022.

Korang pasti tahu yang Putrajaya sangat terkenal sebagai pusat pentadbiran negara yang mempunyai landskap pemandangan indah.

Dengan adanya Pantai Floria ini menjadikan Putrajaya semakin menarik & unik.

Kandungan

Pantai Floria Putrajaya

Sumber : Facebook

Pantai buatan manusia ini mempunyai keluasan seluas 100 meter dan terletak di Anjung Floria, Presint 4 Putrajaya. Ianya merupakan sebahagian projek Rekreasi Air Sisiran Floria Putrajaya.

Projek dari Perbadanan Putrajaya ini bertujuan untuk membaik pulih kawasan Floria.

Sekaligus menyediakan sebuah tempat beriadah buat warga Putrajaya khasnya tanpa perlu keluar kota.

Di sini korang boleh menikmati pemandangan indah Putrajaya.

Bersantai sambil dikelilingi keluarga tersayang pasti akan jadikan hujung minggu korang lebih bermakna.

Aktiviti Menarik Di Pantai Floria Putrajaya

1- Berkayak

Banyak aktiviti yang korang boleh lakukan di sini. Antaranya berkayak.

Sumber : Facebook

Bermain kayak bersama kawan atau keluarga di persisir pantai buatan ini biarpun nampak simple, tapi pasti menyeronokkan.

Untuk wanita, jangan lupa pakai sunblock ni sebelum berkayak tau… untuk elakkan muka jadi gelap.

2- Bot Kawalan Jauh

Sumber : Facebook

Korang boleh cuba aktiviti bermain bot kawalan jauh. Melatih korang untuk fokus dan kawal pergerakan bot ini secara pilot. Permainan yang menjanjikan kepuasan!

4- Berkelah & Berkhemah

Sumber : Facebook

Suasana dan pemandangan yang damai di sini amat sesuai untuk korang berkelah dan berkhemah. Banyak port sesuai utuk korang pacakkan khemah sementara sambil berkelah.

Sekarnag ni dah senang nak dapatkan khemah. Harga pun murah sahaja. Korang boleh tengok kat sini.

Jangan lupa bawa tikar dan makanan ye. Baru sempurna sebuah perkelahan.

Korang boleh dapatkan tikar yang sesuai untuk berkelah kat sini.

Sumber : Facebook

Santai-santai sahaja di hujung minggu di sini. Banyak aktiviti yang boleh dilakukan dan ianya menyeronokkan.

Jika nak berjogging sambil menikmati kehijauan taman, boleh ke Taman Saujana Hijau Putrajaya 

5- Memancing

Memancing antara aktiviti popular di kalangan bapa-bapa. Ikan yang ada di sini pun boleh tahan besarnya tau. Pasti korang teruja setiap kali dapat pancing ikan yang ada di sini.

Sumber : Facebook

6- Mandi Manda

Khas untuk anak-anak. Pantai buatan manusia tanpa ombak deras ini amat sesuai untuk korang lepaskan anak bebas bermandi manda. Tanpa perlu risau ombak kuat datang menghempas.

Sumber : Facebook

Sambil mandi manda, korang ajak anak-anak bina istana pasir.

Jangan lupa bawa benda penting ni bila bawa anak-anak ke sini. Pasti anak-anak lebih seronok dan teruja. Rasa macam betul-betul di tepi pantai.

Kemudahan & Fasiliti

Sumber : Facebook

Segala kemudahan di sini boleh dikatakan lengkap.

Terdapat tandas dan bilik mandi bagi membersihkan diri selepas penat bermain.

Selain itu, terdapat pejabat Sisiran Floria yang menyediakan perkhidmatan sewa alat-alatan berkayak, bot kawalan jauh dan lain-lain lagi.

Tentang makanan, korang tak perlu risau. Terdapat cafe di mana korang boleh bersantai tanpa bersusah-susah untuk membawa makanan. Malah, terdapat taman berdekatan dan jalanan sepanjang pantai ini juga sangat sesuai untuk aktiviti sihat seperti jogging dan cycling.

Tempat ni akan dibuka seawal jam 9:00 pagi hingga 6:30 petang tau. Jadi korang boleh rancang masa dan waktu korang yang sesuai untuk ke sini.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

go to these guys https://chicasenred.me
www.sextophd.net