Let’s travel together.
you can look here xxxbest.net playful student. chica mexicana se deja seducir. https://moonlightsex.pro arab old man fuck anything to help the poor. cuckold love jerking off.www.letmefap.net some product testing company ought to hire katy ca.

9 Homestay Menarik di Perlis – Lengkap Dan Puas Hati

0 1,452

Yang mana mencari homestay menarik di Perlis, boleh refer sini

Perlis adalah sebuah negeri kecil yang terletak di utara Malaysia. Meskipun ukurannya kecil, tetap ada keistimewaan dan tempat menarik yang boleh dikunjungi di sana.

Antara yang menarik kat sana seperti Kota Kuala Perlis, Taman Herba Negeri Perlis, Gua Kelam, Bukit Kubu, dan Kampung Wang Kelian.

Yang mana nak ke Perlis dan sedang mencari homestay yang menarik untuk didiami, korang boleh refer kat bawah ni ye.

Kandungan

Homestay Menarik di Perlis

1. Wood Valley Lodge

Cantiknya homestay ini yang terletak berlatar belakangkan Bukit Chuping. Ianya dibina berasaskan senibina rumah tradisonal Melayu dan Thai yang dikelilingi sawah padi. Homestay ini letaknya kira-kira 5 minit perjalanan dari Bandar Diraja Arau.

Untuk korang yang teringin merasa suasana tinggal di rumah tradisional Melayu dan Thailand, homestay ini terbaik untuk korang!

2. Abi Cottage

Sumber : Abi Cottage

Terletak di Kangar, Perlis. Terdapat empat bilik dengan dilengkapi satu katil queen dan satu katil single. Untuk kemudahan tetamu, setiap bilik dilengkapi TV dan berpenghawa dingin. So, korang tak perlu risau nak menginap di negeri yang terkenal dengan cuaca panasnya ini.

Setiap bilik terhad ntuk enam orang tetamu sahaja. Korang boleh bawa sendiri toto sekiranya datang dengan bilangan lebih dari tiga orang. Terdapat kolam untuk kegunaan tetamu yang datang menginap di sini.

3. Homestay Kampung Ujung Bukit

Sumber : Facebook

Homestay Kampung Ujung Bukit ini boleh ditempah dengan harga serendah RM130 sahaja! Wah, murahnya!

Salah satu homestay yang sangat mendamaikan suasananya di negeri Perlis ini. Terdapat kolam dan persekitarannya dikelilingi sawah padi yang menguning bila tiba musimnya. Untuk korang yang nak tempah pada musim cuti sekolah, sila buat tempahan awal ya sebab ramai sangat yang suka untuk menginap di sini.

Yang mana nak ke Bukit kayi Hitam tu, boleh tengok info kat sini ye

4. Homestay Rumah Sawah

Homestay Rumah Sawah ini dilengkapi dengan tiga bilik tidur dan dua bilik air. Untuk keselesaan pengunjung, kesemua bilik tidur dan ruang-ruang di dalam homestay dilengkapi dengan penghawa dingin dan kipas angin.

Dilengkapi dengan kemudahan wifi, terdapat juga peti sejuk, dapur gas, set BBQ, mesin basuh dan penapis air Cukcoo. jika korang datang dengan bilangan yang agak ramai, terdapat bantal dan tilam tambahan disediakan.

5. Homestay Taman Hijrah

Sumber : Facebook

Homestay rumah taman dengan suasana kampung. Harganya juga maat murah sekali. Hanya RM150 untuk satu malam sahaja. omestay ini terletak di tengah bandar Kangar dan mempunyai tiga buah bilik untuk keselsaan para tetamu.

6. Alisa Homestay – homestay menarik di Perlis

Sumber : Facebook

Antara homestay menarik di Perlis. Homestay ini berkonsepkan rumah modern dengan view sawah padi dan lanskap taman kolam yang super cantik. Dengan kemudahan tiga bilik tidur dan tiga bilik air, homestay ini amat sesuai untuk tiga buah keluarga yang datang bersama.

Tilam, toto dan bantal tambahan turut disediakan. Harganya juga amat berbaloi sekali, hanya RM300 sahaja untuk satu malam.

7. Mirnaz Roomstay

Sumber : Facebook

Homestay ini menyediakan bilik penginapan yang amat selesa dan bersih. Persekitarannya terdapat sawah padi. Diseiakan juga kelengkapan dapur yang memudahkan urusan tetamu yang datang menginap di dini.

Terdapat dua kolam renang. Satu untuk dewasa dan satu lagi untuk kanak-kanak.

8. Dangau Tok Chaq

Homestay Dangau Tok Chaq ini teletak di persekitaran sawah padi dan bendang. Terdapat tiga buah bilik dengan dua katil queen dan satu bilik berkatil single.

Setiap bilik dilengkapi dengan penghawa dingin. Kelengkapan seperti peti sejuk, dapur gas dan perkakas dapur disediakan. Begitu juga dengan mesin basuh, penapis air Cukcoo, TV dan seterika.

Andai kata korang nak berBBQ pun boleh tau. Ada ruang untuk korang berBBQ. Lebih menarik untuk kaki pancing ikan, jika kena dengan musimnya korang boleh beraktiviti memancing tau di homestay ini. Best kan!

9. Safra Homestay

Sumber : Facebook

SAFRA HOMESTAY PERLIS ini terletak di Arau.

Dengan dilengkapi tiga buah bilik tidur dengan dua bilik air.

Setiap biliknya berpenghawa dingin dan kipas. Ruang tamunya cukup selesa dengan siaran Astro Njoi di TV.

Dapurnya juga dilengkapi dengan kelengkapan asas seperti peti ais, cerek elektrik, periuk nasi dan dapur gas.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

go to these guys https://chicasenred.me
www.sextophd.net