Let’s travel together.
you can look here xxxbest.net playful student. chica mexicana se deja seducir. https://moonlightsex.pro arab old man fuck anything to help the poor. cuckold love jerking off.www.letmefap.net some product testing company ought to hire katy ca.

Kubang Gajah Mini Waterpark Temerloh

0 364

Tahukah korang yang di Temerloh ini terdapat satu destinasi mandi manda yang sangat menarik. Kubang Gajah Mini Waterpark Temerloh.

Ramai yang tak sedar dan tak tau tentang kewujudan mini waterpark ni di Temerloh.

So bila dah tau tu, boleh lah bawa anak-anak dan family ke sini.

Luangkan hari mingggu bersama, untuk eratkan lagi kasih sayang antara keluarga.

Sumber: Facebook

Kubang Gajah Mini Waterpark Temerloh ini adalah lokasi yang sangat menenangkan dan sesuai untuk mandi-manda ini.

Ia merupakan antara salah satu tempat Taman Tema Air yang tersangat terkenal di Pahang.

Kalau korang datang bercuti di negeri ini jangan lupa datang ke sini ya !

Jangan lepaskan peluang korang untuk bermandi-manda dan merasai sendiri pengalaman yang berbeza di Kubang Gajah Mini Waterpark Temerloh di Pahang ini.

Kandungan

Apa yang menarik di sini ?

Taman tema ini mempunyai pelbagai jenis permainan air yang ditawarkan. Selain reka bentuk tempat ini yang sangat menarik dan ia juga kelihatan sangat ceria kerana dihiasi dengan kepelbagaian warna.

Taman tema ini sangat sesuai bagi semua jenis golongan tak kira dewasa atau kanak-kanak.

Tengok juga tempat menarik di Pahang di sini

Sumber: Facebook

Harga yang ditawarkan untuk masuk ke Kubang Gajah Mini Waterpark ini juga sangat berbaloi.

Korang hanya perlu membayar RM12 untuk dewasa, RM10 bagi kanak-kanak dan RM8 untuk warga emas atau OKU. Dengan harga ini korang mampu menikmati semua permainan dengan bebas.

Selain itu, bagi korang yang mana nak bersantai tu boleh bawa makanan dari luar dan berkelah di sini bersama keluarga .

Kalau korang taknak  menyibuk dengan ramai orang, korang boleh datang ke sini pada hari biasa iaitu hari persekolahan kerana waktu itu tidaklah ramai pengunjung yang datang.

Kelengkapan yang perlu dibawa

1. Pakaian mandi menutup aurat.

Baju mandi seperti dalam gambar ni baru RM30 sahaja. Murah, tapi berkualiti. Ada banyak pilihan desig

Jangan risau tempat ini menyediakan tempat persalinan khas untuk pengunjung yang datang.

2. Selipar atau sandal

Sekarang jadi trend pakai selipar macam ni. Sesuai pakai ke kolam sebab tapak tebal, plastik dan tak licin. Harga pun baru dalam RM7 sahaja.

Korang  digalakkan untuk memakai selipar atau sandal sahaja.Jangan memakai heels kerana takut nanti perkara tak diingini berlaku.

3. Bagpack

Jika ke kolam atau waterpark, better bawa bag waterproff macam dalam gambar ni. Senang nak bawa. Paling penting tak masuk air.

Ketika korang mandi jangan pula korang pakai atau membawa barang-barang berharga kerana takut nanti terjatuh. Jadi lebih baik korang simpan dalam beg sahaja.

4. Sunblock atau Sunscreen

Haa ini benda yang paling wajib korang bawak, bukan apa takut nanti kulit korang burn ke.

Guna sunblock yang ada SPF tinggi macam dalam gambar ni. Ia bantu menghalang cahaya matahari dari terus ke kulit korang. So tak adalah burn sangat nanti.

Bila main air ni cuaca dia lain sikit jadi lebih baik korang pakai sunscreen ni bagi mengelakkan kulit korang burn.

5. Makanan

Sumber: rasa.my

Kalau korang nak berkelah di situ, korang boleh membawa bekal daripada rumah dan membeli makan tepi jalan atau makana ringan. Korang boleh berkelah sambil bersantai-santai sementara bermainn .

6. Plastik beg

Plastik beg perlu bawak sedia satu sebab ni untuk korang simpan baju kotor atau basah.

Jom lihat view yang menarik di Kubang Gajah Mini Waterpark Temerloh ini.

Sumber: Facebook

Info tentang Kubang Gajah Mini Waterpark.

Alamat: Waterpark Kubang Gajah No 1, Taman Awam Kubang Gajah,28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur

Bayaran Masuk:

  • Dewasa (RM 12.00)
  • Kanak-kanak (RM 10.00)
  • Warga Emas & OKU (RM 8.00)

Waktu Operasi: Isnin – Ahad (9 A.M – 7:30 P.M)

Leave A Reply

Your email address will not be published.

go to these guys https://chicasenred.me
www.sextophd.net